اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۲۵۰۸

همه دلایل خودداری برانکو از تمدید قرارداد با پرسپولیس قبل از اتمام فصل

همه دلایل خودداری برانکو از تمدید قرارداد با پرسپولیس قبل از اتمام فصل
سرمربی پرسپولیس قرارداد خود را با این تیم تمدید نکرده که این اقدام می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد.
۱۵:۰۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
وانانیوز|

 در تاریخ 20 دی سال گذشته باشگاه پرسپولیس از تمدید قرارداد برانکو به مدت دو فصل خبر داد اما مشخص شده که وی هنوز قراردادش را تمدید نکرده است.

 

 این مسئله نگرانی هواداران پرسپولیس را به دنبال داشته چراکه شواهد نشان می دهد ممکن است برانکو فصل بعد سرمربی این تیم نباشد.

 

مدیران باشگاه در توجیه این ماجرا از تاکید خود برای ماندن برانکو می گویند و به این نکته اشاره می‌کنند که مربی کروات قول داده امضا کند اما پاسخی به این سوال نداده اند که چرا در ماه های اخیر حقیقت را پنهان کرده‌اند.

 

گرشاسبی بعد از انتشار خبر تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس اعلام کرد: «برانکو عاشق ایران و پرسپولیس است و وعده کرده بودیم این قرارداد تمدید خواهد شد و امروز شاهد این اتفاق بودیم و آقای ایوانکوویچ حداقل برای دو فصل بعد نیز هدایت تیم پرسپولیس را بر عهده خواهند داشت و به امید خدا با شتاب بیشتری به سمت موفقیت‌های آینده در رقابت‌های داخلی و بین المللی پیش خواهیم رفت.»

 

جالب اینکه برانکو هم در همراهی کامل با باشگاه صحبتی درباره عدم تمدید نداشت و گفت: «از اینکه می‌توانم همکاری خودم را همچنان با پرسپولیس ادامه بدهم و همچنان با بهترین هواداران دنیا باشم، بسیار خوشحال هستم»

 

در آن مقطع عکسی از برانکو در حال امضای یک برگه در کنار گرشاسبی منتشر شد اما حالا اعلام شده که آن برگه قرارداد نبوده و تنها یک توافقنامه بوده است و مشخص نیست تا چه حد ضمانت اجرایی دارد.

 

پرسپولیسی ها خوش بین هستند که با صعود تیم شان به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برانکو قراردادش را تمدید کند اما با این حال دلایلی نیز وجود دارد که خودداری مرد کروات از امضای قرارداد پیش از اتمام فصل را توجیه کند.

 

 

عدم تسویه کامل با کادر فنی

برانکو قبل از شوی تمدید قرارداد بارها تاکید کرده بود که باشگاه هنوز با وی و دستیارانش به طور کامل تسویه نکرده است. 

از باشگاه خبر می رسد هنوز هم با برانکو و سایر اعضای کادر فنی به طور کامل تسویه حساب نشده و طبعا مرد کروات که به خوبی در جریان خلف وعده مدیران در فوتبال ایران قرار دارد تا زمانی که مطالبات گذشته خود را دریافت نکند طبعا علاقه ای به تمدید قرارداد نشان نمی دهد. 

قبل از تمدید برخی رسانه ها از تسویه کامل باشگاه با برانکو خبر دادند اما نمی توان به این خبر زیاد مطمئن بود!

 

 

پیشنهاد مالی خوب ازبکستان

جالب است بدانید سران فوتبال ازبکستان از مدت ها قبل با یک واسطه کره ای به دنبال همکاری با برانکو هستند و رقم قابل توجه یک و نیم میلیون دلار نیز به وی پیشنهاد کرده اند. 

پیگیری های خبرنگار نامه نیوز نشان می دهد این پیشنهاد همچنان پابرجاست و واسطه کره ای نیز کماکان با برانکو در حال رایزنی است تا این پیشنهاد خوب را بپذیرد. 

مبلغ قابل توجه، مربیگری دوباره در عرصه ملی و احتمال رساندن ازبکستان به جام جهانی برای نخستین بار در تاریخ عواملی کاملا وسوسه کننده برای برانکو خواهد بود.

 

 

محرمیت باشگاه از جذب بازیکن

برانکو به خوبی می داند برای رسیدن به مراحل نهایی لیگ قهرمانان و قهرمانی مجدد در لیگ برتر به بازیکنان جدیدی نیاز دارد خصوصا آنکه با برخی بازیکنان مثل مسلمان به مشکل خورده و برخی مثل محرمی نیز در شرف ترک تیم هستند و در این شرایط بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تابستانی کار را دشوارتر می کند. 

پرسپولیسی ها امیدوارند حکم را لغو کنند و بعید نیست برانکو هم منتظر همین اتفاق باشد چراکه با توجه به قدرت رقبا در ایران و آسیا با نفرات فعلی کار بسیار دشواری خواهد داشت.

 

 

جانشین کی‌روش در تیم ملی!

مدت هاست که بسیاری از اهالی فوتبال برانکو را آلترناتیو کی روش می دانند و معتقدند به محض پایان همکاری فدراسیون با مربی پرتغالی نوبت به برانکو خواهد رسید تا هدایت تیم ملی ایران را دوباره در دست بگیرد.  کی روش البته در مقاطع مختلف که صحبت از پایان همکاری اش مطرح بود در ایران ماندنی شد اما این بار ظاهرا خبری از ادامه همکاری نیست و گفته می شود بعد از جام جهانی باید مربی جدیدی برای تیم ملی انتخاب شود. 

 

حالا دوباره بحث برانکو مطرح شده و بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان نیز اعلام کرده اند که باید سکان هدایت تیم ملی را به سرمربی کروات پرسپولیس بدهند و همین امر می تواند یکی از دلایل تعلل مرد کروات در تمدید قرارداد با قرمزها باشد.

 

به هر حال قرارداد برانکو بعد از بازی برگشت برابر الجزیره به اتمام می رسد و در آن زمان قرار است با دستیارانش به کرواسی برود و حالا پرسپولیسی ها نگران هستند که خبری از تمدید رسمی نشود و مانند جام جهانی 2006 مرد کروات به ایران برنگردد، حداقل به عنوان سرمربی پرسپولیس!

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین